اطلاعات دوره
وبینار تبدیل مشتری جدید به خریدار - متوسط
مسیر آموزشی

وبینار تبدیل مشتری جدید به خریدار - متوسط

64,350 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 64,350 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم وبینار تبدیل مشتری جدید به خریدار قصد داریم بصورت عملی روش ها و راهکارهایی که می توان با آن مشتریان راغب را به خریدار تبدیل کرد را بیان کنیم. در این وبینار به موضوع تبدیل مشتری جدید به خریدار خواهیم پرداخت و به صورت کاملا عملی توضیح خواهیم داد، مشتریان جدیدی را که جذب کرده ایم چطور و با استفاده از چه روش ها و راهکارهایی به خریدار تبدیل کنیم. در فیلم وبینار تبدیل مشتری جدید به خریدار بصورت کامل پروسه این کار را بیان خواهیم کرد. اگر بخواهیم مراحل بازاریابی را به زبان ساده بیان کنیم باید این مراحل را انجام دهید: ۱. نوشتن برنامه بازاریابی۲. طراحی پرسونای مخاطب هدف۳. جذب مشریان جدید۴. تبدیل مشتریان جدید به خریدار
دوره وبینار تبدیل مشتری جدید به خریدار - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی سیاح نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 64,350 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تبدیل مشتری جدید به خریدار - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی