اطلاعات دوره
دوره نقشه راه مربیان کسب و کار - متوسط
مسیر آموزشی

دوره نقشه راه مربیان کسب و کار - متوسط

65,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 65,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره نقشه راه مربیان کسب و کار نکات و استراتژی های فوق پیشرفته تولید محتوا و بازاریابی محتوایی برای مربیان کسب و کار همراه با مثال های کاربردی بیان می شود. مربیان کسب و کار چه کسانی هستند؟هر فردی که دانش و تجربه ای دارد که می تواند باعث ایجاد تغییرات مثبت در یک شرکت و کسب و کار شود، مربی کسب و کار می تواند باشد. دانستن اطلاعات فنی و تئوری کمکی به شما نمی کند ما در این دوره تجربیات آزمون شده را بیان می کنیم. در این دوره آموزشی نقشه راه مربیان کسب و کار را خواهید دید. یعنی اینکه در مسیر ورود و رشد در صنعت مشاوره و تدریس سازمانی چه مهارت هایی را لازم دارید، چه کارهایی باید انجام دهید و مراحل انجام این کارها چیست. قبل از هرچیز باز هم تاکید می کنیم که روش ما برای افزایش فروش محصولات و خدمات مربیان کسب و کار بازاریابی محتوایی است و به نظرمان این بهترین و اثر بخش ترین روش است. بازاریابی محتوایی یعنی با تولید و انتشار انواع محتوا (متن، صوت، فیلم)‌ مخاطبان خودمان را از تخصص خودمان آگاه می کنیم. با این کار اگر شما مثلا یک مشاور و مدرس منابع انسانی هستید مشتریان جدیدی خواهید داشت که شاید هرگز از مسیرهای دیگر بازاریابی نمی توانستید این افراد را جذب کنید.
دوره دوره نقشه راه مربیان کسب و کار - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی سیاح نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 65,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره نقشه راه مربیان کسب و کار - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی