اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فرایند ایده تا کار آفرینی هوشمند - متوسط
مسیر آموزشی

فرایند ایده تا کار آفرینی هوشمند - متوسط

38,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 38,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی فرایند ایده تا کار آفرینی هوشمند را بررسی می کنیم که همه افراد صاحب ایده برای ایجاد یک کسب و کار موفق و با دوام باید این مراحل را طی کنند. فرآیند ایده تا کارآفرینی هوشمند برای رشد کسب و کار دوره آموزشی موجود نه صرفا تجربی و به دور از نگاه علمی است نه صرفا علمی و به دور از تجربه اجرایی این موارد در سازمان‌ها. من به عنوان مدرس دوره، هم به صورت آکادمیک و در فضای علمی در این حوزه حضور داشته‌ایم و هم در عرصه عمل و اجرا بیش از ۱۰ سال است که در سطوح مختلف از کارشناس تا مدیر و مشاور در سازمان‌های مختلف خصوصی و دولتی فعالیت داشته‌ و و با ایده های مختلف کسب وکارهایی را راه اندازی کرده ام.
دوره فرایند ایده تا کار آفرینی هوشمند - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید احمد دلیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 38,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فرایند ایده تا کار آفرینی هوشمند - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

پویا پسوه ای

با تشکر

Afshin

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی