اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
سمینار مهره مار در ارتباطات - متوسط
مسیر آموزشی

سمینار مهره مار در ارتباطات - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در سمینار مهره مار در ارتباطات، خواهید دید که چطور با دانستن چند قانون و اصول ساده می توانید تاثیر زیادی روی مخاطب خود بگذارید. اگر بدانید که در مذاکره و ارتباطات رعایت چند تکنیک ساده شما را به یک ابر قهرمان در مذاکره تبدیل می کند حتما سعی می کنید که تمامی نکات را یاد بگیرید. در این سمینار فربد طهرانی تکنیک ها و قوانینی را بیان می کند که می توانید با اجرای آن ها تاثیر مثبتی روی مخاطب خود بگذارید. نکته مهم این است که اگر قرار باشد برای هر کاری شما تمامی نکات آن کار را یاد بگیرید تا در آن زمینه موفق باشید. باید عرض کنیم که امکان ندارد زیرا یادگیری تمامی نکات هم زمان بر است هم یک حافظه عالی می خواهد و از همه مهمتر اینکه یادگیری کل آن ها به درد شما نمی خورد و فقط شما می دانید. پس بهتر است که چند تکنیک کاربردی را بدانید و از آن استفاده کنید تا به موفقیت برسید نکاتی که به دفعات تجربه شده است.
دوره سمینار مهره مار در ارتباطات - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط فربد طهرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سمینار مهره مار در ارتباطات - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد حسین فیضی

ممنون خوب بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی