اطلاعات دوره
دوره رایگان نقطه شروع بازاریابی
مسیر آموزشی

دوره رایگان نقطه شروع بازاریابی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان نقطه شروع بازاریابی مرحله به مرحله سیستم بازاریابی کسب و کار شما را با هم خواهیم ساخت به شرطی که مراحل را قدم به قدم جلو بروید و انجام دهید. در این دوره به تدوین یک برنامه منظم و قانونمند بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک خواهیم پرداخت. در دوره رایگان نقطه شروع بازاریابی تمام گام ها و مراحلی که برای شروع بازاریابی نیاز است را مرحله به مرحله خواهیم گفت. آنچه در دوره رایگان نقطه شروع بازاریابی بیان خواهید شد:
دوره دوره رایگان نقطه شروع بازاریابی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 44 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی سیاح نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره رایگان نقطه شروع بازاریابی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی