اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فتوشاپ و ادیت عکس برای اینستاگرام - فتوشاپ عکس سلفی
مسیر آموزشی

فتوشاپ و ادیت عکس برای اینستاگرام - فتوشاپ عکس سلفی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو با استفاده از نرم افزار فتوشاپ نحوه ویرایش و ادیت حرفه ای عکس ها برای اشتراک گذاری در اینستاگرام را می آموزیم. پورژه 17 دقیقه ادیت عکس سلفی در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور یک عکس را با حرفه ای ترین ابزار های فتوشاپ و در کمترین زمان ممکن ویرایش کنید، بعد از دیدن این آموزش دیگه هیچ بهونه ای برای دور انداختن عکس های خودتان  ندارید و می توانید از تنظیم نور گرفته تا میکاپ و تغییر چهره را  روی عکس های خود پیاده کنید. در این ویدیو موارد زیر را خواهید آموخت:•سایز بندی تصاویر در اینستاگرام•فیلتر قدرتمند برای جابه جایی اجزا•روتوش صورت•تنظیم نور و رنگ تصاویر در فتوشاپ•ساخت افکت
دوره فتوشاپ و ادیت عکس برای اینستاگرام - فتوشاپ عکس سلفی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط میثم احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فتوشاپ و ادیت عکس برای اینستاگرام - فتوشاپ عکس سلفی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی