اطلاعات دوره
تحلیل آینده بورس ایران در سال 1400
مسیر آموزشی

تحلیل آینده بورس ایران در سال 1400

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو به تحلیل آینده بورس ایران در سال 1400 و بررسی اخبار و اتفاقات پیرامون بورس و مقایسه با وضعیت مشابه در سال 1394 بازار سرمایه خواهیم پرداخت. بازار بورس سال 1400 را با ادامه روند نزولی اسفند 1399 آغاز کرد و همچنان پس از تقریبا یک ماه در روند نزولی باقی مانده است. نگرانی ها و نکات مبهمی برای وضعیت بورس وجود دارد. زیرا در اولین فصل از سال از یک سو انتخابات ریاست جمهوری 1400 و از سوی دیگر مذاکرات هسته ای و بازگشت به برجام بر بازار سهام اثر خواهد داشت. سوالی که در ذهن همه سرمایه گذاران و تازه واردان بازار بورس وجود دارد این است که آیا بازار بورس را در سال 1400 می توان تحلیل کرد؟ در این ویدیو قصد داریم به تحلیل آینده بورس در سال 1400 بپردازیم و اتفاقات سیاسی و تحلیل های اقتصادی را در ادامه روند بازار بررسی کنیم تا دید آیند بورس در سال 1400 چگونه پیش خواهد رفت. 
دوره تحلیل آینده بورس ایران در سال 1400 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط امیرحسین روشنیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تحلیل آینده بورس ایران در سال 1400 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی