اطلاعات دوره
دوره مقدماتی سیستم سازی کسب و کار - مقدماتی
مسیر آموزشی

دوره مقدماتی سیستم سازی کسب و کار - مقدماتی

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با آموزش سیستم سازی کسب و کار می آموزید چگونه وابستگی مدیران را به کسب و کار کاهش داده و سیستم را خودکارسازی کنید تا با کمترین دخالت مدیر، کارها بخوبی انجام شود سیستم‌ سازی چیست؟ سیستم‌ سازی یا «سیستم‌ سازی کسب‌و‌کار» شامل تمام کارهایی است که برای خودکارسازی کسب‌و‌کار انجام می‌شود تا با کمترین نظارت و دخالت مدیر، اغلب کارها به‌خوبی پیش برود. سیستم‌ سازی علمی است که به مدیران کمک می‌کند وابستگی کسب‌و‌کار را به خودشان کاهش دهند و وقتی در محل کار نیستند تمامی کارها به‌خوبی پیش برود.
دوره دوره مقدماتی سیستم سازی کسب و کار - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید احمد دلیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره مقدماتی سیستم سازی کسب و کار - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

داود حسین خانلو

با تشکر

وحید میرزایی

عالی

محمود شم آبادی

مطالب جامع و کاربردی که برای هر کسب‌وکاری لازمه. پیشرفته هم اگر میداشت، خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی