اطلاعات دوره
سیر تا پیاز راه اندازی کسب و کار اینترنتی (از ایده تا کسب درآمد) - پیشرفته
مسیر آموزشی

سیر تا پیاز راه اندازی کسب و کار اینترنتی (از ایده تا کسب درآمد) - پیشرفته

18,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 18,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

معمولا هر شخصی در زمینه ای خاص تخصص و یا به اصطلاح مهارت دارد، در این دوره ویدیویی از طریق اصولی که به شما آموزش می دهم شما می توانید از مهارتان درآمد کسب کنید. به طور معمول غالب انسان ها در زمینه ای خاص تخصص دارند و به اصطلاح مهارت دارند. قاعدتا ما می توانیم به طرق مختلف از مهارتمان درآمد کسب نماییم. مثلا می توانیم مهارت مان را به دیگران آموزش داده و یا با ارائه خدمات درآمد کسب نماییم. اینجا من می توانم مهارتم را از طریق اینترنت به همه ی افراد در سراسر کشور و حتی دنیا بفروشم. اما چگونه؟
دوره سیر تا پیاز راه اندازی کسب و کار اینترنتی (از ایده تا کسب درآمد) - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید محمد علوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 18,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سیر تا پیاز راه اندازی کسب و کار اینترنتی (از ایده تا کسب درآمد) - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

گذرعلی هزاره

با تشکر

سجاد همایون

بدون متن

آقایی منیری

good

مجتبی

از نحوه گفتار استاد خوشم آمد همچنین مطالب، منظم مطرح شده است قسمت دوره بیشتر مناسب است. تشکر

محمود شم آبادی

مطالب جامع و کاربردی برای هر کس علاقمند به کسب‌وکار اینترنتی هست. قدری بیان مدرس دوره ضعیف لود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی