اطلاعات دوره
فیلم آموزش نحوه تصمیم گیری مشتری ویژه بازاریاب‌ها - دوبله فارسی لیند - متوسط
مسیر آموزشی

فیلم آموزش نحوه تصمیم گیری مشتری ویژه بازاریاب‌ها - دوبله فارسی لیند - متوسط

22,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 22,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش از لیندا شما یاد می گیرید که چگونه از دید یک مشتری نگاه کنید، و قدم قدم با نحوه تصمیم گیری یک مشتری آشنا شوید برای یافتن بهترین روش بازاریابی اگر بتوانید به عنوان یک بازاریاب خدمات ، شیوه ها و . . . را از دید یک مشتری نگاه کنید، به راحتی بهترین روشهای بازاریابی را پیدا کرده و می توانید فروش بیشتری را تجربه کنید. در این پکیج آموزشی بسیار ارزشمند مدرس به شما یاد میدهد که چطور مشتریان را شناخته و مهارت های لازم برای مشاهده همه چیز از دید آن ها را بدست آورید. چرخه تصمیم گیری مشتری، یک ابزار آزمایش برای ارتباط برندتون با مشتریان و متمایز کردن شرکت شما در رقابت است اما مانند هر ابزاری، این ابزار هم با گذشت زمان کامل تر می شود. نحوه ی پیشرفت چرخه تصمیم رو به شکل دیجیتالی می آموزید و به دلیل حیاتی بودن آن برای کسب و کار به آن توجه می کنیم. مدرس این دوره « دینا شاپیرو» ، قدم به قدم با شما همراه است تا سه مورد زیر را با هم به خوبی بیاموزید.
دوره فیلم آموزش نحوه تصمیم گیری مشتری ویژه بازاریاب‌ها - دوبله فارسی لیند - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 22,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش نحوه تصمیم گیری مشتری ویژه بازاریاب‌ها - دوبله فارسی لیند - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی ذوالفقاری

با تشکر

آلاله حسنی

عالی

محمود شم آبادی

در کل خوب و کاربردیه ولی جای مبحث اصلی رفتار مصرف‌کننده رو نمیگیره

محمد امین

perfect

محمدحسین عدلو

این دوره هم مانند دوره‌های دیگه خیلی خوب بود، ممنون از لیموناد و بلدشو

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی