اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کسب درآمد دلاری - 22 راهکار عملی کسب درآمد دلاری در ایران
مسیر آموزشی

آموزش کسب درآمد دلاری - 22 راهکار عملی کسب درآمد دلاری در ایران

22,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 22,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش ویدیویی شما 22 راهکار عملی و رایج برای کسب درآمد به دلار می آموزید. تا بتوانید برای خود درآمدی خوب و قابل توجه ایجاد کنید. احتمالا شما هم مثل خیلی های دیگه فکر می کردید برای کسب درآمد دلاری در ایران باید شق القمر کرد؟البته منظورم این نیست که کار خیلی راحتی است،بلکه منظورم این است که کار خیلی سختی هم نیست کافی است راه و چاهش را بیاموزید. اگر می دانستید کسب درآمد دلاری چقدر لذت بخش و در عین حال چه قدر باارزش هست حتی یک لحظه نیز درنگ نمی کردید و استارت می زدید. واقعیت این است که درآمد دلاری فوق العاده به صرفه می باشد، دلیل آن هم تفاوت بین نرخ دلار و ریال می باشد.شما کافیست یک سفارش پنج دلاری را انجام دهید که ارزش آن در حال حاضر(آبان ماه 97)می شود حدود 70000 تومان.برای ما این مبلغ ، مبلغ خوبی است چون قرار است کسب درآمد دلاری را بیشتر در کنار کار اصلی مان انجام دهیم و نکات جالب تر این است که  پنج دلار برای کسی که در خارج از ایران پرداخت کرده اصلا مبلغ مبلغ خاصی نیست.
دوره آموزش کسب درآمد دلاری - 22 راهکار عملی کسب درآمد دلاری در ایران دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید محمد علوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 22,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کسب درآمد دلاری - 22 راهکار عملی کسب درآمد دلاری در ایران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فرهاد عبادی

موضوعات ارایه شده بعنوان یک تدوین فقط خوب بود ولی در هیچ یک از موارد ارایه شده توضیحات خاص وجود ندارد

mahdi hedayatfard

با سلام به لیمونادی های گرامی بنظر من این دوره دوره خوب و مناسبیه و تهیه اون رو به کسایی که دنبال کار پاره وقت هستن خیلی می‌تونه مفید باشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی