اطلاعات دوره
وبینار شناسایی و طراحی سیستم های کسب و کار - متوسط
مسیر آموزشی

وبینار شناسایی و طراحی سیستم های کسب و کار - متوسط

41,250 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 41,250 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم وبینار شناسایی و طراحی سیستم های کسب و کار قصد داریم به اینکه چطور می شود سیستم های کسب و کار را شناسایی و طراحی کرد بپردازیم. اولین قدم در شناسایی و طراحی سیستم های کسب و کار این است که بدانیم یک کسب و کار چه سیستم هایی داخل خود دارد و ارتباط این سیستم ها با هم به چه شکلی است. در فیلم وبینار شناسایی و طراحی سیستم های کسب و کار با یک سری نمونه از سیستم ها آشنا خواهیم شد که به تشخیص ما کمک می کند. سپس با یکی از این نمونه ها شروع به طراحی و شناسایی ارتباطات سیستم می کنیم به طور کلی به چارچوب و پیکربندی کسب و کار و این که چه مواردی را باید داشته باشد خواهیم پرداخت. یکی از پایه های اصلی مدیریت کسب و کار، شناسایی سیستم‌ ها است. شناسایی سیستم ها یک مدل بصری از کسب و کار شما نشان می دهد که مبنای بسیاری از تصمیمات بوده و می تواند شما را هدایت نموده و استراتژی‎ ها را به اجرا در می ‎آورد.
دوره وبینار شناسایی و طراحی سیستم های کسب و کار - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید احمد دلیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 41,250 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار شناسایی و طراحی سیستم های کسب و کار - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی