اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
چگونه درآمد دلاری داشته باشیم ؟
مسیر آموزشی

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم ؟

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این وبینار آموزشی یک ساعته رایگان به شما انواع راه های مناسب برای کسب درآمد دلاری در ایران را می آموزیم تا شما راه مناسب خود را انتخاب کنید. این قدر به روش های مختلف در مورد درآمد دلاری در ایران از من سوال می پرسیدند که تصمیم گرفتم یک وبینار آفلاین روبرگزار و اون رو به صورت رایگان منتشر کنم. تو این وبینار به سوالات پایه ای کسب درآمد دلاری پرداختیم.
دوره چگونه درآمد دلاری داشته باشیم ؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید محمد علوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره چگونه درآمد دلاری داشته باشیم ؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نجم موسوی

هیچ آموزشی ندیدیم فقط تبلیغ دوره بود

دانش آموز

بسیار خوب

فاطمه امامی

عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی