اطلاعات دوره
گزارش نویسی حرفه‌ای در باگ هانتینگ
مسیر آموزشی

گزارش نویسی حرفه‌ای در باگ هانتینگ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره گزارش نویسی حرفه ای در باگ هانتینگ نحوه نوشتن یک گزارش باگ حرفه ای و استاندارد برای کسب درآمد قانونی در حوزه هک و امنیت را خواهید آموخت. باگ بانتی چیست؟  باگ بانتی (Bug Bounty) یا مسابقات کشف باگ و آسیب پذیری، برنامه هایی هستند که طی آن ها وب سایت یا اپلیکیشن، سازمان یا توسعه دهنده ای بررسی می شود و با پیدا شدن باگ های امنیتی پاداشی به نفوذگر پرداخت می شود. هدف پلتفرم باگ بانتی، کشف آسیب پذیری های امنیتی قبل از انتشار عمومی آن ها است. پاداش این مسابقات می تواند به صورت نقدی، دریافت مدرک و یا هدیه غیر نقدی باشد.
دوره گزارش نویسی حرفه‌ای در باگ هانتینگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط بهروز منصوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره گزارش نویسی حرفه‌ای در باگ هانتینگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی