اطلاعات دوره
آموزش انیمیشن رابط کاربری در افتر افکت - بخش اول - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش انیمیشن رابط کاربری در افتر افکت - بخش اول - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش انیمیشن رابط کاربری در افتر افکت قصد داریم بصورت رایگان با روش های حرفه ای، انیمیشن کردن رابط کاربری موبایل و وب سایت را در افتر افکت آموزش دهیم. در آموزش انیمیشن رابط کاربری با دوبله تخصصی سایت پاتوق هنر با روش های مختلف و حرفه ای با انیمیشن کردن رابط کاربری موبایل، وب سایت و دیوایس های مختلف در افتر افکت آشنا خواهید شد. در واقع در این دوره آموزشی رایگان انیمیت رابط کاربری به نکات تخصصی و حرفه ای روش انیمیت کردن رابط های کاربری که در نرم افزار های فیگما و ادوبی ایکس دی طراحی می شوند را توسط نرم افزار افتر افکت می پردازیم. این دوره آموزشی توسط یکی از بهترین کمپانی های آموزشی موشن گرافیک یعنی موشن دیزاین اسکول ساخته شده است. در این دوره یاد می گیرید که چطور طراحی های خود را از فیگما به افتر افکت تبدیل و ایمپورت کنید. همچنین با افتر افکت و پلاگین ها فوق العاده آن آشنا شده و اصول ساخت انیمیشن را فرا گرفته و مهارت خود را ارتقاء خواهید داد. با مشاهده این دوره رایگان، می توانید انیمیشن های حرفه ای بسازید و تغییرات را سریع اعمال کنید.
دوره آموزش انیمیشن رابط کاربری در افتر افکت - بخش اول - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پاتوق هنر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انیمیشن رابط کاربری در افتر افکت - بخش اول - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی