اطلاعات دوره
آموزش کامل فتوشاپ حرفه ای
مسیر آموزشی

آموزش کامل فتوشاپ حرفه ای

79,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 79,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش کامل فتوشاپ حرفه ای، نرم افزار فتوشاپ 2018 در 6 ساعت به طور کامل آموزش داده میشود و شیوه صحیح آموزش باعث می شود بتوانید حرفه ای با فتوشاپ کار کنید سرفصل های این دوره آموزش فتوشاپ، مطابق با استاندارد ها چیده شده است تا بتوان فتوشاپ را به طور کامل آموزش دید و از آن حرفه ای استفاده کرد. در این بخش اول از نرم‌افزار تولید و ویرایش تصویر ادوبی فتوشاپ cc ورژن 2018 شروع می‌کنیم و بعد از اینکه خود نرم‌افزار رو برای عموم، برای طراح‌ها و برای عکاس‌ها آموزش دادیم، به سراغ آموزش نکات و تکنیک‌ها کاربردی فتوشاپ می‌ریم و بهتون روش‌هایی رو یاد می‌دیم که می‌تونید به وسیله‌شون کارها رو در فتوشاپ خیلی سریع‌تر و بهینه‌تر انجام بدید و گام در مسیر حرفه ای ها بردارید، از طرف دیگر مسائلی مثل کار با بافت و تکسچر و سایه، استفاده خلاقانه از فیلتر بلور، ساخت و کار با متن‌های سه بعدی، روتوش تصویر و چهره را مفصل‌تر و کاربردی‌تر بهتون یاد می‌دهیم.
دوره آموزش کامل فتوشاپ حرفه ای دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رادمدیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 79,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل فتوشاپ حرفه ای را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد دهقانی

اگر ویندوز بود راحتتر ارتباط برقرار میشد ولی در مجموع شیوا ارایه شد

محمد مهدی شاکری

من فعلا فصل اول تموم کردم خیلی لذت بخش بود توضیحات هم جامع بود هم کامل تا اینجای کار مطمئنم هر کی این آموزش ببین پشیمون نمیشه من خودم با پریمیر کار کردم بعد از فتوشاپ میخوام افترافکت هم از طریق همین سایت آموزش ببینم

رحمان خالقی

استاد بسیار مسلط به اموزش بود و ایشون فن بیان بسیار قوی داشتن و فیلم اموزشی بسیار کار شده ای بود

علیرضا حبیبیان

پرفکت

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی