اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش موتور رندر کرونا در 3d max
مسیر آموزشی

آموزش موتور رندر کرونا در 3d max

122,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 122,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش موتور رندر کرونا در 3d max قصد داریم در حدود 6 ساعت ویدیو آموزشی به آموزش قابلیت ها، امکانات، نکات کلیدی و کاربردی موتور رندر کرونا بپردازیم. Corona Renderer یک موتور جدید رندرینگ است که کار با آن ساده و سرعت و کیفیت بسیار خوبی دارد. از موتور رندر کرونا افرادی که به معماری، انیمیشن سازی، کاراکتر سازی و… مشغول هستند، استفاده می کنند. هم اکنون این موتور رندر در برخی از نرم افزار ها استفاده می شود که در این دوره ما در نرم افزار 3d max از آن استفاده می کنیم. در آموزش موتور رندر کرونا در 3d max در حدود 6 ساعت سعی کرده ایم تمامی نکات و تکنیک ها، قابلیت ها، امکانات، نکات کلیدی و کاربردی موتور رندر کرونا را در محیطی پروژه محور آموزش دهیم. همچنین موارد مورد نیاز برای کار کردن با کرونا را با جزییات و بطور کامل بیان کرده ایم.
دوره آموزش موتور رندر کرونا در 3d max دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 122,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش موتور رندر کرونا در 3d max را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی