اطلاعات دوره
آموزش طراحی پوستر در فتوشاپ - صفر تا صد پروژه محور
مسیر آموزشی

آموزش طراحی پوستر در فتوشاپ - صفر تا صد پروژه محور

24,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 24,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ساخت پوستر در فتوشاپ در 12 قسمت به صورت کاملا پروژه محور قرار است 3 پروژه را از صفر تا صد کار کنیم تا تمامی مباحث ساخت پوستر در فتوشاپ را بیاموزید سلام خیلی خوش آمدید به دوره طراحی پوستر، در این دوره قرار است 3 پروژه را از صفر تا 100 با هم کار بکنیم و به نکات و اصول طراحی کردن یک پوستر جذاب و حرفه ای می پردازیم. همچنین یک خبر خوب پروژه اول در فصل اول را می توانید به صورت رایگان و قبل از خرید مشاهده کنید. پس از یادگیری دوره آموزشی ساخت پوستر با فتوشاپ شما با استفاده از نکاتی که آموختید می توانید برای طراحی کردن پوسترهای سینمایی، بنرهای تبلیغاتی، بنرهای اطلاع رسانی، طراحی جلد کتاب و طراحی بروشور استفاده کنید. به امید موفقیت شما دوستان عزیز
دوره آموزش طراحی پوستر در فتوشاپ - صفر تا صد پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط میثم احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 24,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی پوستر در فتوشاپ - صفر تا صد پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

reza

عالی بود

کاربر سایت

جنای احمدی دست مریزاد خیلی واضح، کوتاه و کاربردی تدریس کردید متشکرم

آرا احمدزاده

با هوجه به هزینه ایی که پرداخت شده بود خیلی خوب بود

Mozhdeh

بدون متن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی