اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فیلم آموزش انیمیشن سازی با Anime Studio - پیشرفته
مسیر آموزشی

فیلم آموزش انیمیشن سازی با Anime Studio - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی رایگان نحوه ساخت انمیشن های حرفه ای با استفاده از نرم افزار Anime Studio را آموزش خواهیم داد. انیمه استودیو (Anime Studio) یک نرم افزار قدرتمند در زمینه ساخت و طراحی انیمیشن های دو بعدی و کارتونی بر مبنای تصاویر وکتور است و ابزارها و امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به راحتی قادر به ساخت تصاویر فلش، تصاویر مربوطه با فرمت های مختص تلفن همراه و دستگاه های PDA، طراحی بازی های کوچک برای این دستگاه ها و ... باشند. از میان ویژگی های این نسخه از نرم افزار می توان به فیزیک شبیه سازی شده، طراحی اشیاء سه بعدی، کتابخانه ای از تصاویر در برنامه برای کمک به کاربران مبتدی، ضبط صدا و ... اشاره نمود. در این دوره آموزشی رایگان ابتدا با ابزار های مهم این نرم افزار آشنا و سپس به ذکر نکات حرفه ای در زمینه طراحی و امکانات جدید نرم افزار در نسخه pro آشنا خواهیم شد.
دوره فیلم آموزش انیمیشن سازی با Anime Studio - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید طوفانی اصل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش انیمیشن سازی با Anime Studio - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Ali

بسیار عالی

کاربر سایت

یه دونه ای استاد، دردونه ای استاد.

مجتبی محمدیان

بدون متن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی