اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کامل نرم افزار ادوبی ایلوستریتور 2017
مسیر آموزشی

آموزش کامل نرم افزار ادوبی ایلوستریتور 2017

115,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 115,500 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در آموزش نرم افزار ادوبی ایلوستریتور 2017 قصد داریم در حدود 8 ساعت بصورت کامل به آموزش ابزار و تکنیک های طراحی در نرم افزار ایلوستریتور بپردازیم. نرم افزار ادوبی ایلوستریتور یک نرم افزار گرافیکی قدرتمند است که جزء دسته نرم افزار های وکتور است و از آن برای طراحی وکتور، طرح های گرافیکی، لوگو و ... استفاده می شود. این نرم افزار برای افرادی که در حوزه طراحی به ویژه طراحی وکتور فعالیت می کنند مناسب است. ایلوستریتور قابلیت ها و امکانات فراوانی را در اختیار طراحان قرار می دهد که این امر موجب شده است که یادگیری آن کمی دشوار باشد، اما در این دوره با زبانی ساده و قابل فهم تمام ابزار و تکنیک های آن را به طور کامل آموزش خواهیم داد.  در آموزش کامل نرم افزار ادوبی ایلوستریتور، آموزش را از ابتدایی ترین آیتم ها شروع خواهیم کرد و تکنیک کار با ابزارهای مختلف از جمله: ابزار انتخاب، ترسیم، ویرایش و ابزارهای پیشرفته را آموزش خواهیم داد. در نهایت به طراحی چند نمونه لوگو و طرح های گرافیکی (تبدیل عکس به وکتور) می پردازیم تا مباحث گفته شده را بصورت عملی نیز فرابگیرید.
دوره آموزش کامل نرم افزار ادوبی ایلوستریتور 2017 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 115,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل نرم افزار ادوبی ایلوستریتور 2017 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محسن جهاندیده

تسلط به مطلب عالی

کاربر سایت

با سلام استاد جمشیدی از بهترین ها هستن قدرت عجیبی در انتقال مفهوم درس در کلام دارن که این قطعا تو کیفیت آموزش موثر هست ... تسلط 100 درصدی روی مفاهیم در یک کلام بینظیر هستن ... براشون آرزوی موفقیتهای رزو افزون رو دارم برقرار باشید استاد .. حمیدر ضا حسینی .. شیراز

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی