اطلاعات دوره
آموزش رایگان افزایش سرعت کار در ایلوستریتور - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش رایگان افزایش سرعت کار در ایلوستریتور - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش افزایش سرعت کار در ایلوستریتور قصد داریم بصورت رایگان و در سطح پیشرفته تکنیک های افزایش سرعت کار در ایلوستریتور را آموزش دهیم. اگر کار با ایلاستریتور را به تازه شروع کرده‌اید یا به دنبال راهی برای افزایش سرعت کار خود هستید، این دوره رایگان مناسب شماست. در دوره آموزش افزایش سرعت کار در ایلوستریتور می خواهیم به تکنیک های افزایش سرعت کار بپردازیم و نکات و ترفند جذاب را به شما آموزش دهیم. در این دوره روش های بهینه ای را برای انجام کار ها بیان می کنیم که باعث افزایش سرعت کار خواهد شد. البته لازم به ذکر است که شما قبل از مشاهده این دوره باید توانایی کار با ابزار های نرم افزار ایلوستریتور را داشته باشید. آنچه در آموزش رایگان افزایش سرعت کار در ایلوستریتور بیان می شود:
دوره آموزش رایگان افزایش سرعت کار در ایلوستریتور - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان افزایش سرعت کار در ایلوستریتور - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی