اطلاعات دوره
آموزش رایگان سینما فوردی (Cinema 4D) - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان سینما فوردی (Cinema 4D) - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش کامل نرم افزار cinema 4d، در 3 ساعت به آموزش سینما فوردی خواهیم پرداخت و صفر تا صد آن را بصورت کاربردی و کامل بیان خواهیم کرد. نرم افزار cinema 4d یکی از نرم افزار هایی است که در سینما و صنعت تبلیغات جایگاه ویژه ای دارد. در این آموزش در کنار معرفی، به یکی از مهمترین ابزار سینما فوردی می پردازیم. یکی از مزیت های سینما فوردی این است که به شما این امکان را می دهد تا چیدمان محیط کار خود را طبق سلیقه خود تنظیم کنید، این مسئله به شما کمک می کند تا سریعتر و راحتتر پروژه خود را به اتمام برسانید. در آموزش cinema 4d به زبان فارسی به بررسی نحوه ایجاد پروژه جدید، ذخیره، بازیابی و نحوه تهیه نسخه پشتیبان و دیگر قسمت های منوی فایل (پرونده) نیز می پردازیم. کتابخانه گسترده ای همراه با سینما فوردی وجود دارد. از مواد و اجناس مختلف گرفته تا صحنه های از پیش تعیین شده، که شروع کار با پروژه سه بعدی را برای شما آسان می سازد. اولین قدم در بیشتر پروژه های سه بعدی ایجاد اشیا مختلف می باشد. با مدل سازی پارامتریک، تجسم های سه بعدی را تا انتها پروژه خود انعطاف پذیر نگه دارید. در هر زمان می توان صحنه ها یا اشیا را تغییر دهید، Cinema 4D طیف گسترده ای از گزینه های مدل سازی پارامتریک را ارائه می دهد.
دوره آموزش رایگان سینما فوردی (Cinema 4D) - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط احسان زرگر ارشادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان سینما فوردی (Cinema 4D) - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

designer art

با سلام و احترام استاد احسان زرگر ارشادی بسیار توانمند با گویش قوی، به هیچ عنوان مثل برخی از اساتید دیگر در این سایت وقت و زمان دانشجو را با صحبتهای نامرتبت تلف نمی کنند و یک راست میروند سر درس و نکات کاربردی و ضروری از ایشان بسیار ممنون و سپاسگزارم

قربان فریاد

بدون متن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی