اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت لوپ های انیمیشن بی نهایت در سینمافوردی - Infinite 3D Loop
مسیر آموزشی

آموزش ساخت لوپ های انیمیشن بی نهایت در سینمافوردی - Infinite 3D Loop

19,250 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 19,250 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ساخت لوپ های انیمیشن بی نهایت در سینمافوردی از Motion Design School با دوبله فارسی روش ساخت صحنه های سه بعدی زیبا و کاملا لوپ رو یاد می گیرد. در دوره Cinema 4D Infinite 3D Loops روش ساخت صحنه‌های سه بعدی زیبا و لوپ های انیمیشن بی نهایت در نرم افزار سینما فوردی را یاد می‌گیرید تا با محاسبات ریاضیاتی دقیق یک ویدیوی جذاب بسازید و با تکنیک های زیادی آشنا می شوید برخی از این تکنیک ها به شرح زیر است. * مادلینگ
دوره آموزش ساخت لوپ های انیمیشن بی نهایت در سینمافوردی - Infinite 3D Loop دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط موشن گورو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,250 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت لوپ های انیمیشن بی نهایت در سینمافوردی - Infinite 3D Loop را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مجید مجیدی

عالی

شهاب یوردخانی

با تشکر

شایان ایمانی

عالی

قربان فریاد

بدون متن

علی اکبر وافی

خوبه ولی فایل پیوستی نداره در ضمن، قسمت 7 یعنی رندر نمونه دوم صداش خیلی قطع و وصل میشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی