اطلاعات دوره
آموزش تکنیک های حرفه ای پریمیر پرو
مسیر آموزشی

آموزش تکنیک های حرفه ای پریمیر پرو

70,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 70,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش تکنیک های حرفه ای پریمیر پرو قصد داریم در کوتاه ترین زمان ممکن تمام مهارت ها و تکنیک های لازم برای حرفه ای شدن در پریمیر را آموزش دهیم. نرم افزار Premiere Pro برای تولید ویدیوهای با کیفیت بالا استفاده می شود با استفاده از این نرم افزار می توان چندین ویدیو، کلیپ صوتی، فایل‌ فتوشاپ و تصویر گرافیکی را وارد کرده و آن‌ ها را در یک تراک ویدیویی مونتاژ کرد. در واقع همه ما می دانیم که Adobe Premiere Pro نرم افزاری قدرتمند برای تغییرات فوق العاده و زیبا در میکس ها و ویرایش های ویدیویی است.  در آموزش تکنیک های حرفه ای پریمیر تمام تکنیک های حرفه ای پریمیر را بصورت پیشرفته بیان خواهیم کرد و به صورت قدم به قدم با تکنیک ها آشنا خواهید شد. تمامی ابزارها و امکانات موجود در این نرم افزار قدرتمند و کاربردی را یاد خواهید گرفت و با کارهایی از قبیل تدوین و ویرایش فیلم و ویدیو و همچنین جلوه های ویژه آشنا می شوید. همچنین در این دوره با ابزارهای قدرتمندی که برای تغییرات صوتی و تصویری در این برنامه طراحی شده اند، کار می کنید.
دوره آموزش تکنیک های حرفه ای پریمیر پرو دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 70,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکنیک های حرفه ای پریمیر پرو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی