اطلاعات دوره
آموزش سریع ترفندهای کاربردی فتوشاپ - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش سریع ترفندهای کاربردی فتوشاپ - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان آموزش سریع ترفندهای کاربردی فتوشاپ قصد داریم به آموزش چند ترفند کاربردی فتوشاپ بپردازیم و تکنیک های جذاب و ساده را برای حرفه ای شدن آموزش دهیم. در دوره رایگان آموزش سریع ترفندهای کاربردی فتوشاپ در ۳ ویدیو کوتاه و مختصر روش های بسیار آسان و کاملا پیشرفته ای را به شما آموزش می دهیم. این تکنیک های ساده اما حرفه ای به شما کمک می کند تا در نرم افزار فتوشاپ سوژه های مورد نظرتان را به راحتی از پس زمینه تصاویر مختلف جدا کنید، به اجسامی که در تصویرهای کدر و کم رنگ قرار دارند، رنگ های زنده تری دهید و کیفیت تصویر را بالا ببرید. همچنین برای سوژه مورد نظرتان به آسانی سایه‌ نرم طراحی کنید و حس بهتری به تصویرهایی که طراحی می کنید، القا کنید. آنچه در آموزش سریع ترفندهای کاربردی فتوشاپ بیان می شود:
دوره آموزش سریع ترفندهای کاربردی فتوشاپ - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهران محمدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سریع ترفندهای کاربردی فتوشاپ - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

fataneh layeghi

عالی و دقیق بود ممنونم

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی