اطلاعات دوره
دوره صفر کلوین پاورپوینت
مسیر آموزشی

دوره صفر کلوین پاورپوینت

17,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 17,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره صفر کلوین پاورپوینت در4 ساعت آموزش ویدیویی، پاورپوینت را از صفر خواهید آموخت. در این دوره بصورت مقدماتی به بیان نکات و ترفندهای پاورپوینت خواهیم پرداخت. همانطور که می دانید PowerPoint یک برنامه برای ارائه است که در همه جا توسعه یافته و در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار برای آموزش و پرورش استفاده می شود. پاورپوینت یک نرم افزار با امکانات بسیار و گاهی پیچیده است. آشنایی با ابزار مهم است ولی اینکه بدانید استفاده هر ابزار چیست و چطور و کجا باید از آن استفاده کنید مهم تر است.  در دوره صفرکلوین پاورپوینت، به آموزش پاورپوینت از صفر می پردازیم و خلیی سریع و آسان نحوه استفاده درست و خوب از ابزار و امکانات پاورپوینت را بیان می کنیم.
دوره دوره صفر کلوین پاورپوینت دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی ظاهری نیکو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 17,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره صفر کلوین پاورپوینت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جواد حسین پور

سلام .وقت به خیر . کیفیت و محتوای آموزشی این دوره بسیار عالی است و مدرس دوره کاملا مسلط هستند . با تشکّر از ایشان و لیموناد

ایلیا احمدی

عالی

مجتبی کرمی

سلام جناب ظاهری نیکو آموزشتان عالیه فقط کمی آهسته تر موس را حرکت دهید با تشکر

mahyar jahan

تدریس ،محتوا، صدا عالییییییی

سجاد همایون

بدون متن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی