اطلاعات دوره
پکیج جامع آموزش طراحی پوستر - متوسط
مسیر آموزشی

پکیج جامع آموزش طراحی پوستر - متوسط

52,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 52,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره جامع طراحی پوستر قصد داریم به صورت پروژه محور به آموزش طراحی پوستر با استفاده از نرم افزار های فتوشاپ، ایندیزاین و ایلوستریتور بپردازیم. پوستر یک طرح گرافیکی متشکل از گرافیک و متن است و برای جذب مخاطب و اطلاع رسانی با پیامی مشخص استفاده می شود. احتمالا شما نیز با تعداد زیادی از این پوستر ها روبرو شده اید. برای طراحی پوستر خوب باید مسائل مختلفی در آن رعایت شود تا باعث جذب مخاطب شود. در طراحی پوستر از نرم افزارهای مختلفی استفاده می شود که در این دوره قصد داریم با استفاده از نرم افزارهای فتوشاپ، ایلوستریتور و ایندیزاین به طراحی پوستر بپردازیم. در این دوره کوتاه تمامی ابزار هایی که در برنامه های فتوشاپ و ایلوستریتور و ایندیزاین برای طراحی پوستر نیاز خواهید داشت، معرفی می شود. این دوره بصورت تعالی است یعنی فایل های تمرینی در اختیار شما قرار داده شده است و می توانید همزمان با مدرس بر روی فایل ها کار کرده و تمرین کنید.
دوره پکیج جامع آموزش طراحی پوستر - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 52,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج جامع آموزش طراحی پوستر - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علیرضا خلیل نژادی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی