اطلاعات دوره
آموزش ساخت موشن گرافیک با افتر افکت و سینما فوردی - کاملا پروژه محور - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش ساخت موشن گرافیک با افتر افکت و سینما فوردی - کاملا پروژه محور - پیشرفته

109,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 109,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش قصد داریم به صورت پروژه محور تکنیک هایی را که در ساخت موشن گرافیک دو و سه بعدی با افتر افکت و سینما فوردی نیاز دارید را آموزش دهیم. آموزش های بسیاری وجود دارد که قسمتی از یک پروژه در افتر افکت و سینما فوردی ساخته می شود. اما نمی شود روش کامل ساخت یک پروژه را از آن آموزش آموخت. در این دوره که مناسب Motion Designer ها است نحوه بستن پروژه حرفه ای را در افتر افکت و سینما فوردی خواهید آموخت. در دوره پیش روی شما در 11 ساعت ویدیو آموزشی به بیان تکنیک های ساده و در عین حال کاربردی برای ساخت موشن گرافیک در افتر افکت می پردازیم. در این دوره آموزشی موشن گرافیک که دوبله فارسی شده است سه پروژه بسیار حرفه ای را از صفر تا صد پیش خواهیم برد. 
دوره آموزش ساخت موشن گرافیک با افتر افکت و سینما فوردی - کاملا پروژه محور - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط موشن گورو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 109,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت موشن گرافیک با افتر افکت و سینما فوردی - کاملا پروژه محور - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی