اطلاعات دوره
آموزش ساخت موشن گرافیک با سینمافوردی و افترافکت - 3D Monks Animation
مسیر آموزشی

آموزش ساخت موشن گرافیک با سینمافوردی و افترافکت - 3D Monks Animation

22,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 22,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره ساخت موشن گرافیک با سینمافوردی و افترافکت روش ساخت صحنه راهب های جذاب با تکنیکهایی در زمینه مادلینگ تکسچرینگ انیمیت رندرینگ و کامپوزیت با دوبله میاموزید در دوره آموزش ساخت موشن گرافیک - 3D Monks Animation با دوبله تخصصی موشن گورو تولید شده است و نحوه ساخت انیمیشن سه بعدی با سینمافوردی و افترافکت آموزش می دهد و مدرس تجربیات گرانبهای خود در نرم افزار After Effects & Cinema 4D را با شما عزیزان به اشتراک می گذارد. ضمن اشتراک تجربیاتی که مدرس دارد برای اینکه شما را قادر به ساخت انیمیشن های پیچیده کند اقدام به ساخت انیمیشن به صورت فریم به فریم در نرم افزار سینما فوردی میکند دروس تشکیل دهنده این مجموعه آموزشی به شرح زیر است:
دوره آموزش ساخت موشن گرافیک با سینمافوردی و افترافکت - 3D Monks Animation دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط موشن گورو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 22,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت موشن گرافیک با سینمافوردی و افترافکت - 3D Monks Animation را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جعفر حیدری

ندیدم

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی