اطلاعات دوره
آموزش ساخت تيزر در پاورپوينت - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش ساخت تيزر در پاورپوينت - پیشرفته

15,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 15,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ساخت تیزر با پاورپوینت قصد داریم نحوه ساخت یک پوستر و تیزر جذاب را با استفاده از نرم افزار پاورپوینت به شما آموزش دهیم. با یک آموزش جذاب و کاربردی از پاورپوینت در خدمت شما هستیم. در دوره ساخت تیزر تبلیغاتی با پاورپوینت خواهید آموخت که چگونه با استفاده از نرم افزار پاورپوینت خیلی راحت یک پوستر را طراحی کنید و سپس متحرک سازی آن را انجام دهید. همانطور که گفتیم در این دوره در ابتدا یک پوستر بسیار زیبا را با استفاده از پاورپوینت طراحی خواهیم کرد سپس به متحرک سازی آن خواهیم پرداخت. بهتر است یک آشنایی نسبی از نرم افزار پاورپوینت داشته باشید سپس این دوره را مشاهده کنید. سعی کرده ایم مطالب به گونه ای ارائه شود تا همه بتوانند از آن استفاده نمایند. پس اگر شما هم تمایل دارید تا این شیوه ساخت تیزر بسیار ساده اما جذاب را بدانید بهتر است تا انتهای این دوره با ما همراه شوید.
دوره آموزش ساخت تيزر در پاورپوينت - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی ظاهری نیکو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت تيزر در پاورپوينت - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

دوره کوتاه اما واقعا کاربردی . مشکل من حل شد . ممنون

mona davodi

بسیار لذت بخش بود

مهدیه رستگاری

خیلی لذت بردم خداقوت

rohaam

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی