اطلاعات دوره
آموزش طراحی قالب دیجی کالا با ایلوستریتور
مسیر آموزشی

آموزش طراحی قالب دیجی کالا با ایلوستریتور

60,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 60,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره طراحی قالب دیجی کالا در 12 ساعت بصورت پروژه محور با استفاده از نرم افزار ایلوستریتور قالب صفحه اصلی و صفحه محصولات دیجی کالا را طراحی می کنیم. اصولا قبل از اینکه یک قالب را برای کارفرما یا مشتری کد نویسی کنیم و یا حتی برای خودمان، ابتدا باید آن قالب را در فتوشاپ یا ایلاستریتور یا هر برنامه گرافیکی دیگری طراحی کنیم و این طرح را به کارفرما نشان دهیم در صورت تایید کارفرما سپس شروع به کد نویسی نماییم. در دوره آموزش طراحی قالب دیجی کالا به صورت کاملا پروژه محور از صفر تا صد قالب دیجی کالا را با استفاده از نرم افزار ایلوستریتور طراحی خواهیم کرد. برای طراحی صفحات وب سایت می توان از نرم افزارهای زیادی استفاده نمود که از میان آن ها می توان فتوشاپ را به عنوان یک انتخاب سنتی در بین طراحان نام برد. علاوه بر فتوشاپ می توان از دیگر نرم افزار پرطرفدار ادوبی در زمینه تصویر سازی یعنی ادوبی ایلوستریتور (Adobe Illustrator) نیز برای طراحی ظاهر صفحات وب سایت استفاده نمود. همانطور که می دانید نرم افزار Adobe illustrator یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی و ویرایش به صورت برداری می باشد، که کار کردن با آن مشابه کار کردن با نرم افزارهایی پیکسلی مانند فتوشاپ است. این نرم افزار ابزار طراحی قدرتمند جهت خلق آثار وکتور و افکت های گرافیکی به همراه براش (Brush) های متفاوت و ابزار کنترل رنگ و همچنین محیط سازگار با فتوشاپ و سایر محصولات ادوبی را در اختیار طراحان قرار می‌ دهد.
دوره آموزش طراحی قالب دیجی کالا با ایلوستریتور دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی موسی خانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 60,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی قالب دیجی کالا با ایلوستریتور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی