اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور فتومونتاژ در فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور فتومونتاژ در فتوشاپ

15,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 15,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش پروژه محور تکنیک فتومونتاژ در فتوشاپ قصد داریم بصورت پروژه محور به آموزش تکنیک فتومونتاز بپردازیم و دو عکس را با تکنیک فتومونتاژ ادیت کنیم.  با یکی دیگر از دوره های آموزشی نرم افزار فتوشاپ با آموزش تکنیک فتومونتاژ در خدمت شما هستیم. نرم افزار فتوشاپ یکی از بزرگترین نرم افزارهای گرافیکی دنیاست. در این دوره آموزشی می خواهیم تکنیک های فتومونتاژ را با هم یاد بگیریم. فتومونتاژ یکی از جذاب ترین و بی نظیرترین تکنیک های ادیت عکس برای عکاسان و علاقمندان به ویرایش تصویر است. در دوره آموزش پروژه محور تکنیک فتومونتاژ در فتوشاپ صفر تا صد دو پروژ فتومونتاژ را با هم پیش خواهیم برد که می توانید فایل های مربوط به این دو پروژه را از قسمت ضمیمه دانلود نمایید. این دوره سطح مشخصی ندارد و بصورتی تهیه شده است که از مبتدی تا حرفه ای می توانند از این آموزش استفاده کنند.
دوره آموزش پروژه محور فتومونتاژ در فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط خلیل حبیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور فتومونتاژ در فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

معراج هیبتی

با تشکر

fataneh layeghi

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی