اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش انیمیت تصاویر ایلوستریتور در افتر افکت - دوبله تخصصی - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش انیمیت تصاویر ایلوستریتور در افتر افکت - دوبله تخصصی - پیشرفته

23,100 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 23,100 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش انیمیت تصاویر ایلوستریتور در افتر افکت از اسکیل شیر skillshare می آموزید چطور میتوانید تصاویر ایلوستریتوری خودتان را در افتر افکت متحرک سازی کنید دوره Animate Your Illustrations with After Effects  از اسکیل شیر در 11 درس به شما آموزش می دهد که چطور میتوانید تصاویر ایلوستریتوری خودتان را در افتر افکت انیمیت کنید، ما به شما خواهیم آموخت که از مرحله اول یعنی آماده سازی طرح ها در نرم افزار ایلوستریتور تا ارسال و انیمیت کردن آنها در نرم افزار افترافکت دقیقا چه کارهایی را باید انجام دهید تا یک خروجی حرفه ای و بی نقص داشته باشید. سرفصل های دوره آموزش انیمیت تصاویر ایلوستریتور در افترافکت
دوره آموزش انیمیت تصاویر ایلوستریتور در افتر افکت - دوبله تخصصی - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 45 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ARTGURU مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 23,100 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انیمیت تصاویر ایلوستریتور در افتر افکت - دوبله تخصصی - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حامد فلاحی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی