اطلاعات دوره
فیلم آموزش ایندیزاین (Adobe InDesign) برای صفحه بندی و صفحه آرایی - پیشرفته
مسیر آموزشی

فیلم آموزش ایندیزاین (Adobe InDesign) برای صفحه بندی و صفحه آرایی - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره رایگان آموزش صفحه آرایی در ایندیزاین (adobe Indesign )، شما با این آموزش صفحه آرایی می توانید مجله، بروشور و کتاب را صفحه بندی کنید. در این دوره آموزش InDesign (ایندیزاین ) برای صفحه آرایی مجله و طراحی روزنامه، سر رسید، کاتالوگ و یا حتی کتاب می باشد.ایندیزاین با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه نشر و همچنین دارا بودن ابزارهای بسیار پیشرفته صفحه آرایی و صفحه بندی در طراحی و ساخت بسیاری از مجله ها و روزنامه های معروف جهان و ایران مورد استفاده قرار گرفته است. از صفحه بندی در  ایندیزاین می‌توان در تنظیم حروف، ایجاد سبک‌های حروف (Typographic Styles)، بکارگیری ابزار برای تنظیم دقیق قرارگیری عناصر گرافیکی، قابلیت استخراج خودکار اطلاعات از فرمت‌های متنوع و تنظیم اندازه‌های ستون‌ها، کادرها و صفحه‌بندی استفاده کرد.اگر ادوبی ایندیزاین را به خوبی آموزش ببینید ساخت پوستر، طراحی آگهی، ساخت بروشور، طراحی و صفحه بندی مجله و کتاب و روزنامه کاری جذاب برای شما خواهد بود.
دوره فیلم آموزش ایندیزاین (Adobe InDesign) برای صفحه بندی و صفحه آرایی - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید طوفانی اصل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش ایندیزاین (Adobe InDesign) برای صفحه بندی و صفحه آرایی - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Morteza

ممنون از زحمت بسیارتون. واینکه به رایگان قرار ددادینش . عالی بود

Hadi P.d

خوب بود البته برا کسه دیگه دانلودش کردم ولی آموزش خوب کم پیدا میشه

روشنا خوشنواز

خیلی خوب و منظم . ممنون استاد عزیز

sourena kazemi

عاللیی عالیی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی