اطلاعات دوره
آموزش انسیس فلوئنت - طراحی مبدل حرارتی با لوله مربعی با آرایش مثلثی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش انسیس فلوئنت - طراحی مبدل حرارتی با لوله مربعی با آرایش مثلثی - مقدماتی

60,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 60,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش ویدیویی شما با نحوه نحوه ترسیم و طراحی مبدل حرارتی صفحه ای با لوله های مربعی شکل و با آرایش مثلثی را فرا خواهید گرفت. در این فیلم نحوه طراحی و مش بندی و تنظیم شرایط مرزی و معادلات حاکم بر مسئله و شرایط اولیه هندسه مورد نظر با شرایط حل گذرا می باشد و در آخر نتایج خروجی مربوط به این سیستم نمایش و تدریس می شود. این ویدیو شامل مباحث زیر می باشد:
دوره آموزش انسیس فلوئنت - طراحی مبدل حرارتی با لوله مربعی با آرایش مثلثی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حسین دولت آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 60,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انسیس فلوئنت - طراحی مبدل حرارتی با لوله مربعی با آرایش مثلثی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بهروز فتحی فتحی

مفید و کاربردی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی