اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فیلم آموزش اتوکد سه بعدی به زبان فارسی (AutoCAD 3D)
مسیر آموزشی

فیلم آموزش اتوکد سه بعدی به زبان فارسی (AutoCAD 3D)

23,100 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 23,100 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در این دوره آموزش اتوکد،به آموزش نرم افزار اتوکد ورژن 2015 نسخه 3D می پردازیم، فیلم های آموزشی فارسی و قابل دانلود می باشند. آموزش AutoCAD شامل ۲۳ فایل آموزشی ویدیوی است که توسط مدرس با سابقه جناب سعید جمشیدی تدریس شده است. AutoCAD محصول پرچم‌دار شرکت Autodesk، یک نرم افزار طراحی به کمک رایانه است که توسط طراحان، معماران و مهندسان در ساختن مدل‌های دو بعدی و سه بعدی از سطوح یکپارچه و یا شبکه‌ای استفاده می‌شود.
دوره فیلم آموزش اتوکد سه بعدی به زبان فارسی (AutoCAD 3D) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 23,100 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش اتوکد سه بعدی به زبان فارسی (AutoCAD 3D) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Ehsan

بسیار عالی بود ممنونم ازتون

بهروز قاسمي

با تشکر

hosein jahanpour

عالی

سحر ابراهیمی

با تشکر از شما استاد گرامی واقعا آموزش خوبی بود

ایمان قنبری

مفید و کاربردی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی