اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار اتوکد دو بعدی (AutoCAD 2D) - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار اتوکد دو بعدی (AutoCAD 2D) - مقدماتی

23,100 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 23,100 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در دوره آموزش اتوکد دو بعدی در بیش از 10 ساعت به نحوه کار با نرم افزار AutoCAD 2D 2015، نرم افزار ترسیم نقشه های صنعتی و مهندسی خواهیم پرداخت. افرادی که در زمینه ترسیم و طراحی صنعتی یا دکوراسیون فعالیت می کنند با نرم افزار اتوکد آشنا هستند. این نرم افزار محیطی برای پیاده ‌سازی و ترسیم نقشه های صنعتی و مهندسی در فضای دو بعدی است. نرم افزار AutoCAD ظرافت ها و پیچیدگی ‌های خاص خود را دارد.  در دوره آموزش اتوکد دو بعدی از مقدماتی ترین سطح مباحث اتوکد شروع به آموزش خواهیم کرد. بنابراین در صورتی که همه بخش های آموزش AutoCAD 2D 2015 را با تمرکز کافی مشاهده کنید، به خوبی بر آن مسلط خواهید شد. تسلط روی مباحث AutoCAD باعث می شود یادگیری سایر نرم افزارهای طراحی برای شما آسان باشد.
دوره آموزش نرم افزار اتوکد دو بعدی (AutoCAD 2D) - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 23,100 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار اتوکد دو بعدی (AutoCAD 2D) - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

یاسمن منصوری

با تشکر

علی دهمرده

عالی

بهار جمالی

با تشکر

محمد شهسواری

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی