اطلاعات دوره
آموزش شخصی سازی میزکار KDE Plasma در گنو/لینوکس
مسیر آموزشی

آموزش شخصی سازی میزکار KDE Plasma در گنو/لینوکس

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره قصد داریم در 2 ساعت بصورت کامل شخصی سازی میزکار KDE Plasma در سیستم عامل گنو/لینوکس را به شما آموزش دهیم. در آموزش شخصی سازی میزکار KDE Plasma قصد داریم به صورت کامل و ساده میزکار خود را شخصی سازی کرده و به شکل دلخواه خود درآوریم. میزکار kde plasma یک میزکار آزاد و متن باز است که برای سیستم عامل های گنو/لینوکس و شبه - یونیکس توسعه داده شده، این میزکار یکی از پر طرفدارترین میزکارهای گنو/لینوکس است که بسیار زیبا بوده و قابلیت های بسیار زیادی به طور پیش فرض برای شخصی سازی در اختیار کاربران قرار می دهد و به همین دلیل کاربران می توانند با سلیقه خود آن را تغییر دهند و از امکانات و قابلیت های فراوان آن استفاده کنند. میزکار kde plasma کمی از میزکارهای دیگر متفاوت بوده و به همین دلیل ممکن است که کاربران در شخص سازی این میزکار به مشکل بخورند به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا نحوه شخصی سازی میزکار kde plasma را آموزش دهیم.
دوره آموزش شخصی سازی میزکار KDE Plasma در گنو/لینوکس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 54 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهرداد محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شخصی سازی میزکار KDE Plasma در گنو/لینوکس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر ..

کمیاب ترین آموزش شخصی سازی kde بود که پیدا کردم

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی