اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ویدیویی داینامیک شبیه سازی زامبی - جلوه بصری مایا vfx بخش: سوم - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش ویدیویی داینامیک شبیه سازی زامبی - جلوه بصری مایا vfx بخش: سوم - پیشرفته

15,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 15,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این سری از دوره های آموزشی داینامیک در مایا قصد داریم نحوه شبیه سازی یک زامبی در مایا را به شما آموزش بدهیم.-با دانلود آموزش در این دوره آموزشی می خواهیم نحوه انیمیت کردن در کار های معماری را به صورت حرفه ای به شما آموزش دهیم. این سری از دوره های آموزشی (جلوه های بصری در مایا) به صورت پروژه محور انجام می شود ولی در کنار آن امکانات پیشرفته و قدرمتند نرم افزار مایا هم آموزش داده می شود. در این آموزش شما با نحوه طراحی یک زامبی و همین طور با ابزار Fluid آشنا خواهید شد.
دوره آموزش ویدیویی داینامیک شبیه سازی زامبی - جلوه بصری مایا vfx بخش: سوم - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط امین صادقوند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویدیویی داینامیک شبیه سازی زامبی - جلوه بصری مایا vfx بخش: سوم - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مجید قلی پور

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی