اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اسکچاپ در معماری برای طراحی داخلی - دوبله فارسی از لیندا - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش اسکچاپ در معماری برای طراحی داخلی - دوبله فارسی از لیندا - متوسط

50,050 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 50,050 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره به آموزش اسکچاپ به طور ویژه با هدف معماری و طراحی داخلی می پردازیم. اسکچاپ (sketchup)  یکی از ساده ترین نرم افزار هایی است که نه تنها در دایره نرم افزار های مدل سازی سه بعدی، بلکه در دایره نرم افزار های فنی و کد (CAD) می‌توانید بیابید. بنابراین اسکچاپ ابزار مورد نیاز معماری است و برای طراحی داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود. یکی از عمده دلیل های استفاده از این نرم افزار سرعت و کیفیت بالا این محصول برای ارائه یک نمونه و طرح اولیه سریع به مشتری برای جذب سریع مشتری است. با 3d max می توان یک مدل بهتر به مشتری ارائه کرد ولی این کار زمان بیشتری را نیاز دارد. بنابر این اسکچاپ هم توانسته است به خوبی جای خود را در بازار باز کند و از آن برای طراحی داخلی و خارجی استفاده می شود. هر چند این محصول هنوز در بین متخصصین معماری ایرانی همه گیر نشده است.
دوره آموزش اسکچاپ در معماری برای طراحی داخلی - دوبله فارسی از لیندا - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 50,050 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اسکچاپ در معماری برای طراحی داخلی - دوبله فارسی از لیندا - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی معماری سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی معماری در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمدرضا پورکیان

عالی

Farzad Hooshiarfarzin

آموزش خوب از لیندا

شیما وارثی

دوبله خوبی داره

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی