اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت پادکست با موبایل
مسیر آموزشی

آموزش ساخت پادکست با موبایل

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در یادگیری آموزش ساخت پادکست با موبایل با استفاده از اپلیکیشن lovi می توانیدپادکست های صوتی برای محتواهای خود تولید کنید و در اختیار کاربران قرار دهید. با یادگیری این آموزش و استفاده از اپلیکیشن lovi، شما می توانید پادکست های صوتی طراحی کنید و در اختیار کاربران قرار دهید. "آموزش ساخت پادکست با موبایل" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره آموزش ساخت پادکست با موبایل دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط یوسف غریبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت پادکست با موبایل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی