اطلاعات دوره
آموزش تایپوگرافی فارسی در فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش تایپوگرافی فارسی در فتوشاپ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش کوتاه تایپوگرافی قصد داریم یک نمونه تایپوگرافی فارسی را در فتوشاپ طراحی کنیم. اگر تا به حال با تصاویر تایپوگرافی فارسی رو به رو شده باشید مشاهده کرده اید که اکثر این طرح ها دارای بک گراند و تکسچر گرانج یا به عبارتی بافت های کثیف و خط و خش دار می باشند. اگر شما هم از علاقمندان طراحی این گونه تصاویر می باشید تماشای آموزش تایپوگرافی فارسی را به شما پیشنهاد می کنیم، در این آموزش به طراحی یک نمونه تایپوگرافی فارسی در فتوشاپ با استفاده از بک گراندهای آماده می پردازیم. "آموزش تایپوگرافی فارسی در فتوشاپ" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره آموزش تایپوگرافی فارسی در فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محسن ناصری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تایپوگرافی فارسی در فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی