اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آرایش و روتوش در فتوشاپ cc
مسیر آموزشی

آموزش آرایش و روتوش در فتوشاپ cc

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این درس از آموزش فتوشاپ شما آرایش چهره در فتوشاپ cc را می آموزید. این درس برای علاقه مندان به تغییر چهره و روتوش عکس در فتوشاپ است. روتوش تصاویر با فتوشاپ cc، یکی از رایج ترین و مهمترین کارهایی است که در تمام آتلیه های عکاسی بروی عکس گرفته شده انجام می شود تا تمام ایراد ها و نقاط ضعف عکس برطرف گردد و یک پله کیفیت عکس پرتره portrait را بالا ببرند. در این آموزش با استفاده از چند تکنیک کار روتوش چهره (retouching) را آموزش خواهیم داد  و روش های ارتقا تصویر را با هم بررسی خواهیم کرد. یاد خواهیم گرفت که چطور، مهم ترین عضو صورت، یعنی چشم ها را ارتقا (enhance eyes) بدهیم و چطور کیفیت پوست را تحت انواع شرایط و نورپردازی ها ، بهبود ببخشیم. همچنین تکنیک های جدید و محبوب روتوش مانند محو کردن پوست smooth skin را با هم تمرین خواهیم کرد. 
دوره آموزش آرایش و روتوش در فتوشاپ cc دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید هادی محمدی اسمعیلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آرایش و روتوش در فتوشاپ cc را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی