اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت اتوران Autorun برای CD و DVD
مسیر آموزشی

آموزش ساخت اتوران Autorun برای CD و DVD

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با سلام در این ویدیو آموزشی شما یاد خواهید گرفته که چگونه یک نرم افزار اتوران برای سی دی و دی وی دی بسازید.-با دانلود رایگان آموزش دوستان شما بایستی برای ساخت اتوران نرم افزار auto play media studio را نصب کنید . بعد از مشاهده این فیلم میتوانید نرم افزار اتوران برای کامپیوتر درست کنید و همچنین میتوانید این نرم افزار را در CD , DVD رایت کنید که اتوران نیز داشته باشد .
دوره آموزش ساخت اتوران Autorun برای CD و DVD دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهیار قدیانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت اتوران Autorun برای CD و DVD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی