اطلاعات دوره
فیلم آموزش حذف فایل های اضافه ویندوز
مسیر آموزشی

فیلم آموزش حذف فایل های اضافه ویندوز

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فیلم آموزشی یاد می گیریم که چگونه فایل اضافی و بدون استفاده در ویندوز را پاک کنیم برای افزایش سرعت و کارایی سیستم-با دانلود رایگان آموزش در صورتی که حافظه درایو ویندوز (معمولا درایو C) در هارد دیسک شما پر شده است، باید با روشهایی اقدام به پاک کردن بخشی از فضای اشغال شده آن و افزایش فضای آزاد کنید که در صورت نادیده گرفتن و کاهش بیش از حد فضای آزاد این درایو با مشکل کندی ویندوز و هنگ دائم رایانه مواجه خواهید شد.در این آموزش به شما خواهیم آموخت چگونه فایل های اضافه ویندوز را حذف نمایید. "فیلم آموزش حذف فایل های اضافه ویندوز" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره فیلم آموزش حذف فایل های اضافه ویندوز دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مرتضی مرادیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش حذف فایل های اضافه ویندوز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی