اطلاعات دوره
مجموعه آموزش آکادمیک صفر تا صد فتوشاپ - متوسط
مسیر آموزشی

مجموعه آموزش آکادمیک صفر تا صد فتوشاپ - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این مجموعه صفر تا صد فتوشاپ را در 12 ساعت آموزش ببینید. این دوره آموزشی جزو معدود منابع آکادمیک آموزش فتوشاپ محسوب می شود-مدرس بهمن رئوفی شما دوستان می‌توانید با استفاده از این منبع آموزشی فتوشاپ به راحتی با تکنیک‌های فتوشاپ به صورت کاملا عملی و اصولی آشنا خواهید شد و صفر تا صد فتوشاپ را آموزشی ببینید به علاوه در این مجموعه آموزشی سعی شده به طور خیلی ساده و روان به بیان آکادمیک مطالب آموزشی فتوشاپ بپردازم و علاقه مندان به یادگیری فتوشاپ می‌توانند مطالب رو خیلی راحت درک کنند. بخش هایی که در این دوره آموزشی یاد داده می شود:
دوره مجموعه آموزش آکادمیک صفر تا صد فتوشاپ - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط بهمن رئوفی (مدرس افتخاری) مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مجموعه آموزش آکادمیک صفر تا صد فتوشاپ - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

انوشه چراغی

سلام ادامه آموزشها چرا نیست. و دقیقا قسمت اصلی که مربوط به ابزارها و غیره میشه رو نداره. چطور میتونم بهشون دسترسی پیدا کنم. ممنونم از آموزش عالی

محمدجواد صفایی

خیلی دوره عالی ای هست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی