اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار mocha pro برای ترکینگ - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار mocha pro برای ترکینگ - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش رایگان نرم افزار mocha pro نحوه ترکینگ، سانسور کردن فیلم، آموزش کار با موکا پرو در پریمیر و افتر افکت را به صورت کامل خواهید آموخت. در این دوره آموزش ویدیویی با یکی دیگر از نرم افزار های دنیای گرافیک به نام Mocha Pro آشنا خواهید شد. موکا پرو نرم افزار تولید تصویر نیست بلکه یک نرم افزار کمکی برای تغییر در ویدیوها است. Mocha قوی ترین نرم افزار ویدیو ترکینگ و مسیریابی اجسام و دوربین برای میکس و تدوین ویدیویی است. در دوره آموزش نرم افزار Mocha Pro ابتدا به نصب نرم افزار و آشنایی مقدماتی با محیط آن خواهیم پرداخت. در حین یادگیری نرم افزار موکا پرو چندین پروژه عملی انجام خواهیم داد که پروژه های عملی از  ساده شروع و به پروژه های پیشرفته تر خواهیم رسید.
دوره آموزش نرم افزار mocha pro برای ترکینگ - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید طوفانی اصل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار mocha pro برای ترکینگ - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Saleh

عالی بود فن بیان عالی سطح سواد عالی کیفیت اموزش عالی

مریم طالبیان

واقعا هم بیان خوبی دارند هم آموزش خیلی خوبیه

محمد قاسمپور شیرازی

مثل همیشه عالی بود استاد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی