اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تدوین فیلم با پیناکل استودیو (Pinnacle Studio) - سطح یک تدوین - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش تدوین فیلم با پیناکل استودیو (Pinnacle Studio) - سطح یک تدوین - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در سطح یک آموزش تدوین فیلم قصد داریم از صفر تدوین و مونتاژ فیلم را به صورت مقدماتی با نرم افزار Pinnacle Studio در 5 ساعت ویدیوی آموزشی بررسی کنیم. در مجموعه آموزشی تدوین فیلم ما به طور کلی برای حرفه ای شدن در بحث تدوین شش سطح را تعریف می کنیم و در هر سطح نحوه کار با برنامه های تدوین و ویرایش فیلم متناسب با آن سطح را بررسی خواهیم کرد. در این دوره آموزشی ویدیویی با سطح یک مجموعه آموزش تدوین و مونتاژ فیلم در خدمت شما هستیم. در سطح اول این مجموعه آموزشی به بررسی نرم افزار ادیت و تدوین فیلم  پیناکل استودیو ورژن 17 (Pinnacle Studio) می پردازیم و در حد نیاز برای ایجاد نوشته های فارسی با برنامه های لیومون پرشین فارسی و فتوشاپ نیز آشنا خواهید شد.  
دوره آموزش تدوین فیلم با پیناکل استودیو (Pinnacle Studio) - سطح یک تدوین - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید محمد سجادی خو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تدوین فیلم با پیناکل استودیو (Pinnacle Studio) - سطح یک تدوین - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ben ben abasi

سلام. خیلی خوب بودنند دستون درد نکنه

Morteza Motevalli

سلام ممنون از زحماتتون من کلیپهای تدوین با پیناکل رو استفاده کردم عالی بود خدا قوت

Black

تشکر

علیرضا حدادی نژاد

خوب بود

علیرضا طحان

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی