اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تبدیل فرمت فیلم و صوت با ImTOO Video Converter
مسیر آموزشی

آموزش تبدیل فرمت فیلم و صوت با ImTOO Video Converter

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش قصد داریم به تبدیل فرمت فایل های صوتی و ویدیویی بپردازیم با استفاده از نرم افزار ImtOO Video Converter می توان فرمت فایل ها را تغییر و ویرایش کرد. آیا تا به حال پیش آمده است که فایل ویدیویی را در نمایشگر خود پخش کنید و متوجه شوید که از فرمت آن پشتیبانی نمی شود؟ یا در تلفن همراه و یا تبلت خود فرمت مورد نظر برای نمایش فایل هایتان وجود ندارد که قابلیت اجرا داشته باشد. نرم افزار ImtOO Video Converter از جمله نرم افزارهای تبدیل فرمت می باشد. این نرم افزار امکان تبدیل فیلم به انواع فرمت ها و در نتیجه کاهش حجم را برای شما امکان پذیر می کند. برخی از ویژگی های نرم افزار تنظیم کیفیت صدا و تصویر و برش و ادغام ویدیوها می باشد. این برنامه به عنوان یک برنامه کامل در زمینه تغییر فرمت فایل های ویدیو با رابطه کاربری ساده و قابل فهم عموم و برنامه نسبتا مناسب در زمینه ویرایش ساده فیلم ها و تصاویر با قابلیت های متفاوتی می باشد.
دوره آموزش تبدیل فرمت فیلم و صوت با ImTOO Video Converter دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی ابوالحسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تبدیل فرمت فیلم و صوت با ImTOO Video Converter را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی