اطلاعات دوره
آموزش املا انگلیسی به کودکان - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش املا انگلیسی به کودکان - مقدماتی

36,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 36,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش نوشتن کلمات انگلیسی به کودکان، روش صحیح املا و دیکته انگلیسی برای کودکان را بیان می کنیم و با کودکان تمرین املا می کنیم. با درود به تک تک همراهان، با آموزش نوشتن کلمات انگلیسی به کودکان از اشکان حامدیان در خدمت شما هستیم. نکته مهم این است که خیلی ها به تقلید از یک قاعده می خواهند به جلو بروند اما در این آموزش به این صورت عمل نمی کنیم. به طور مثال می گویند نوشتن حرف Gg در زبان انگلیسی در دو مرحله برخلاف عقرب های ساعت می گردد و نوشته می شود اما ما با خلاقیتی که در آموزش کودکان به کاربرده ایم مانند عدد 9 حرف g و G (کوچک و بزرگ) را به کودکان آموزش داده ایم یا به عنوان مثال حرف aA را با یک شعر که مانند زیر است آموزش داده ایم:
دوره آموزش املا انگلیسی به کودکان - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط اشکان حامدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 36,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش املا انگلیسی به کودکان - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

بسیار تاثیرگذار در املاء فرزندم

علی راد

عجب چیزی

محمود شم آبادی

خیلی خوب تدریس کردند و جامع و کاربردی هست ممنون از مدرس دوره

عباس مهر انگیز

بیان شیوایی داشت مدرس ممنونم

محمد اسماعیلی

کاربردی و خوب

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی